Ik ben geen huurder van Portaal en wil een klacht indienen. Hoe doe ik dat?
U kunt via ons contactformulier een vraag stellen of een klacht indienen.
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten. We lossen het graag samen met u op.
U kunt via ons contactformulier een vraag stellen of een klacht indienen.
De verantwoordelijke manager bekijkt uw klacht en reageert binnen enkele dagen.
Onze medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen en vriendelijk te woord te staan. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over een van onze medewerkers.
Komt u er zelf met deze persoon niet uit? Dan kunt u uw klacht via MijnPortaal, telefonisch of via de mail melden bij onze klantenservice.
Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan een keer gebeuren dat u toch niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen. Zo helpt u ons nog beter te worden.
U kunt uw klacht via MijnPortaal, telefonisch of via de mail melden bij onze klantenservice. De verantwoordelijke manager bekijkt uw klacht. Wij reageren binnen enkele dagen.