Klacht over ons

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten. We lossen het graag samen met u op. 

Veel gevraagd over Klacht over ons

Ik wil een klacht melden, hoe pak ik dat aan?

Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan een keer gebeuren dat u toch niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen. Zo helpt u ons nog beter te worden.

U kunt uw klacht via MijnPortaal, telefonisch of via de mail melden bij onze klantenservice. De verantwoordelijke manager bekijkt uw klacht. Wij reageren binnen enkele dagen.

Waar kan ik een klacht indienen over een medewerker van Portaal?

Onze medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen en vriendelijk te woord te staan. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over een van onze medewerkers.

Komt u er zelf met deze persoon niet uit? Dan kunt u uw klacht via MijnPortaal, telefonisch of via de mail melden bij onze klantenservice.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

De verantwoordelijke manager bekijkt uw klacht en reageert binnen enkele dagen.

Ik ben geen huurder van Portaal en wil een klacht indienen. Hoe doe ik dat?

U kunt via ons contactformulier een vraag stellen of een klacht indienen.

Vertalen / Translate