Algemeen
Bij een nieuw huurcontract, betaalt u altijd per automatische incasso. Dit staat in uw huurvoorwaarden. Wij schrijven de huur dan op de 1ste van de maand van uw rekening af. Zorg er dus voor dat er op die datum genoeg geld op uw rekening staat.
Als de automatische incasso door Portaal op de 1ste van de maand is mislukt, kunt u het bedrag zelf zo snel mogelijk overmaken op rekening NL15 BNGH 0285 1626 24. Het is belangrijk dat u daarbij uw adres en het documentnummer van de herinneringsbrief vermeldt. U kunt dat nummer ook verkrijgen via MijnPortaal.
Betaalt u via DigiAccept? Dan ontvangt u van Portaal de e-mail met een betaallink rond de 20ste van de maand. En moet u het bedrag vóór de 1ste van de komende maand overmaken.
Tip! Maak het uzelf gemakkelijk door de huur voortaan automatisch te betalen. Dan hoeft u er niet meer elke maand aan te denken. U kunt automatisch betalen regelen via MijnPortaal.
Wij halen het huurbedrag dan elke maand (rond de 1ste) automatisch van uw rekening.
- Online betalen via MijnPortaal
U logt in op MijnPortaal. In MijnPortaal betaalt u elke maand uw huur digitaal met iDEAL.
Heeft u nog geen account? Dan kunt u dat hier aanmaken.
U maakt het bedrag zelf over naar bankrekeningnummer NL15 BNGH 0285 1626 24 t.n.v. Portaal. Geef daarbij uw klantnummer (K-nummer) en uw adres aan. Geef ook kort aan waar het bedrag voor bedoeld is. Bijvoorbeeld: K-1234567, dorpstraat 1, huur april.
Let op! Uw huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn.
Heeft u een herinneringsbrief ontvangen? Vermeld dan uw klantnummer, adres, documentnummer van de herinneringsbrief en een korte omschrijving.