Acceptgiro verdwijnt vanaf 1 maart
Dit jaar verdwijnt de acceptgiro als mogelijkheid om mee te betalen. Dat komt omdat er steeds minder mensen gebruik van maken. Bedrijven en organisaties stoppen daarom vanaf 1 maart met het versturen van acceptgiro’s.
Ontvangt u elke maand een acceptgiro van Portaal? Dan moet u een andere manier kiezen om te betalen. Wij sturen u hier deze week ook een brief over.
Hoe betaalt u zonder acceptgiro?
Ontvangt u elke maand een acceptgiro van ons? Dan moet u een andere manier kiezen om te betalen.
U kunt op 4 manieren betalen:
1. Met automatische incasso
Wij schrijven de huur elke maand automatisch af van uw rekening.
Dat doen wij op de 1e werkdag van de maand.
Wilt u met automatische incasso betalen? Dan kunt u dit ook doorgeven via MijnPortaal.
2. Betalen met iDEAL
Wij sturen u elke maand een e-mail met een link naar iDEAL.
U betaalt dan online via uw bank.
3. Online betalen via MijnPortaal
U logt in op MijnPortaal.
Hier betaalt u elke maand uw huur digitaal met iDEAL.
Heeft u nog geen account? Dan kunt u dat hier aanmaken.
4. Zelf overmaken per bank
U schrijft uw huur iedere maand zelf over per bank.
U maakt dit over naar rekeningnummer NL15BNGH0285162624, t.n.v. Portaal.
Bij ‘omschrijving’ vermeldt u uw klantnummer en straat + huisnummer.
Uw huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn.
Hoe geeft u uw keuze door?
Wij sturen u deze week een formulier toe. Hierop kunt u invullen hoe u wilt betalen. Zo zorgt u dat uw huur op tijd wordt betaald.
Formulier kwijt?
Bent u het formulier kwijt? Geen zorgen. Klik dan hier om het formulier te downloaden. U kunt dit uitprinten, invullen en opsturen naar:
Portaal
Antwoordnummer 4141
3500 VB Utrecht
U hoeft geen postzegel te gebruiken.
Heeft u vragen?
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.