Navigatie

Acceptgiro verdwijnt vanaf 1 maart

Dit jaar verdwijnt de acceptgiro als mogelijkheid om mee te betalen. Dat komt omdat er steeds minder mensen gebruik van maken. Bedrijven en organisaties stoppen daarom vanaf 1 maart met het versturen van acceptgiro’s.

Ontvangt u elke maand een acceptgiro van Portaal? Dan moet u een andere manier kiezen om te betalen. Wij sturen u hier deze week ook een brief over.

Hoe betaalt u zonder acceptgiro?

Ontvangt u elke maand een acceptgiro van ons? Dan moet u een andere manier kiezen om te betalen.

U kunt op 4 manieren betalen:

1. Met automatische incasso

Wij schrijven de huur elke maand automatisch af van uw rekening.
Dat doen wij op de 1e werkdag van de maand.
Wilt u met automatische incasso betalen? Dan kunt u dit ook doorgeven via MijnPortaal.

2. Betalen met iDEAL

Wij sturen u elke maand een e-mail met een link naar iDEAL.
U betaalt dan online via uw bank.

3. Online betalen via MijnPortaal

U logt in op MijnPortaal.
Hier betaalt u elke maand uw huur digitaal met iDEAL.
Heeft u nog geen account? Dan kunt u dat hier aanmaken.

4. Zelf overmaken per bank

U schrijft uw huur iedere maand zelf over per bank.
U maakt dit over naar rekeningnummer NL15BNGH0285162624, t.n.v. Portaal.
Bij ‘omschrijving’ vermeldt u uw klantnummer en straat + huisnummer.
Uw huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn.

Hoe geeft u uw keuze door?
Wij sturen u deze week een formulier toe. Hierop kunt u invullen hoe u wilt betalen. Zo zorgt u dat uw huur op tijd wordt betaald.

Formulier kwijt?
Bent u het formulier kwijt? Geen zorgen. Klik dan hier om het formulier te downloaden. U kunt dit uitprinten, invullen en opsturen naar:

Portaal
Antwoordnummer 4141
3500 VB Utrecht

U hoeft geen postzegel te gebruiken.

Heeft u vragen?
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.