Navigatie

U kunt al uw reparaties weer melden

De vaklieden van ons onderhoudsbedrijf pakken vanaf nu al hun werkzaamheden weer op. Dit betekent dat u uw reparaties weer bij ons kunt melden. Dat kunt u snel een makkelijk doen via MijnPortaal.

Digitaal melden, geen lange wachtrijen

Na een tijdje alleen spoedreparaties, pakken we nu weer alle reparaties op. Bij u en andere huurders zijn reparaties blijven liggen. Nu we alle reparaties weer oppakken, verwachten we grote drukte. Om te voorkomen dat er lange wachtrijen aan de telefoon ontstaan, vragen we u uw reparaties via MijnPortaal te melden.

MijnPortaal account aanmaken: zo gepiept

Heeft u nog geen MijnPortaal account? Dan leggen we u graag uit hoe u deze snel aanmaakt:

  1. Ga naar https://www.portaal.nl/account/activeren
  2. Voer uw postcode/huisnummer, uw e-mailadres en de laatste 5 cijfers van uw bankrekening in.
  3. Klik op activeren
  4. U ontvangt een activatie e-mail waarmee u uw aanmelding bevestigd
  5. U heeft nu een MijnPortaal account en kunt inloggen.

Samen voor veiligheid

Onze vaklieden sluiten aan bij het protocol ‘veilig werken in de bouw’. Hierin zijn veiligheidsmaatregelen vastgelegd. Dit zijn de belangrijkste maatregelen:

  • We houden altijd 1,5 meter afstand
  • We dragen een mondkapje
  • We vragen u ook een mondkapje te dragen
  • We vragen u om zoveel mogelijk uit de ruimte te blijven waar de reparatie plaats vindt
  • Bij gezondheidsklachten, van uzelf of iemand in uw huishouden, verzetten we de afspraak

Vragen?

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Hier vindt u al onze contactgegevens en openingstijden.