Klacht doorgeven

Wij proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan een keer gebeuren dat u niet tevreden bent. Of dat u het niet eens bent met ons besluit. Dat willen we dan graag van u weten. Want alleen dan kunnen we het samen oplossen.


Hoe kunt u uw klacht doorgeven?

U kunt uw klacht doorgeven via:

Wilt u uw klacht online doorgeven en heeft u daarbij hulp nodig? Dan kunt u ook naar onze balie komen. Onze collega aan de balie kan u helpen bij het digitaal doorgeven van uw klacht.


Wat gebeurt er met uw klacht?

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Hierin staat hoe lang het duurt voordat u we uw klacht behandelen.

Als u niet bij Portaal huurt

Bent u geen huurder van Portaal? Dan kunt u uw klacht of overlast online doorgeven via dit formulier.

Als u het niet eens bent met onze oplossing

Soms lukt het niet om een oplossing te vinden waarmee u tevreden bent. Of u bent het niet eens met de manier waarop wij uw klacht oplossen. Dan kunt u terecht bij de Klachtencommissie of Geschillencommissie.

Als u een klacht over overlast heeft

Heeft u ruzie met uw buren, of last van overlast? Bezoek dan de pagina Hinder, ruzie of overlast. We leggen u uit wat het verschil is tussen hinder, ruzie en overlast en wat u hiertegen kunt doen.