Betalingsregeling

Een betalingsregeling afsluiten kan helaas alleen in bijzondere gevallen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Kan ik een betalingsregeling treffen voor de stookkosten?

Voor het aanvragen van een betalingsregeling voor de stookkosten kunt u contact op nemen met de klantenservice.

Kan ik een betalingsregeling afsluiten?

Een betalingsregeling afsluiten kan helaas alleen in bijzondere gevallen. Via MijnPortaal kunt u een aanvraag indienen voor een afrekening stook- of servicekosten of een reparatiefactuur. Daarna ontvangt u per e-mail ons besluit op uw aanvraag.

Huurachterstand
Voor een huurachterstand kunt u online geen regeling aanvragen. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 767 82 25.

Ik wil mijn betalingsregeling wijzigen, kan dat?

Dat kan helaas niet. Als u een dringende reden heeft, kunt u de betalingsregeling die u nu heeft wel laten stopzetten. Dan kunt u een nieuwe regeling aanvragen via onze klantenservice. We bekijken uw aanvraag en laten u weten of deze wordt toegestaan of afgewezen.

Ik heb een betalingsregeling (gehad). Wordt dat op de verhuurdersverklaring vermeld?

De betalingsregeling die u met ons afspreekt wordt opgenomen in uw huurdossier.
Als u verhuist en een verhuurdersverklaring nodig heeft, dan vermelden wij uw betalingsregeling hierop als deze minder dan twee jaar geleden is beëindigd.