Navigatie

Betalingsregeling

Een betalingsregeling afsluiten kan helaas alleen in bijzondere gevallen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik heb een betalingsregeling (gehad). Wordt dat op de verhuurdersverklaring vermeld?

De betalingsregeling die u met ons afspreekt wordt opgenomen in uw huurdossier.
Als u verhuist en een verhuurdersverklaring nodig heeft, dan vermelden wij uw betalingsregeling hierop als deze minder dan vijf jaar geleden is beëindigd.

Ik wil mijn betalingsregeling wijzigen, kan dat?

Dat kan helaas niet. Als u een dringende reden heeft, kunt u de betalingsregeling die u nu heeft wel laten stopzetten. Dan kunt u een nieuwe regeling aanvragen via onze klantenservice. We bekijken uw aanvraag en laten u weten of deze wordt toegestaan of afgewezen.

Kan ik een betalingsregeling afsluiten?

Bij een betalingsachterstand is het verstandig om zo snel mogelijk actie te ondernemen. Een achterstand kan namelijk snel verder oplopen als u niets doet.
U kunt via MijnPortaal eenvoudig en snel een aanvraag voor een betalingsregeling doen. Daarna nemen wij deze in behandeling en ontvangt u per e-mail ons besluit op uw aanvraag.

Kan ik een betalingsregeling treffen voor de stookkosten?

Voor het aanvragen van een betalingsregeling voor de stookkosten kunt u contact op nemen met de klantenservice.