Betalingsregeling

Betalingsregeling

Heeft u vragen over het betalen van uw huur? Of lukt het niet om uw huur op tijd te betalen? Neem hiervoor contact op met onze afdeling Bewonerscontact. In sommige gevallen is het mogelijk om een betalingsregeling met ons af te spreken. Wij denken graag met u mee.

Geldfit

Portaal werkt samen met Geldfit. Op Geldfit vindt u gratis informatie en advies over geld in uw situatie. Zo krijgt u weer grip op geld. Wilt u liever persoonlijk iemand spreken? Bel dan gratis en anoniem 0800 - 8115. Een medewerker van Geldfit luistert naar uw verhaal en denkt met u mee.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Kan ik een betalingsregeling treffen voor de stookkosten?

Algemeen

Voor het aanvragen van een betalingsregeling voor de stookkosten kunt u contact op nemen met de afdeling Bewonerscontact.

Kan ik een betalingsregeling afsluiten?

Algemeen

Bij een betalingsachterstand is het verstandig om zo snel mogelijk actie te ondernemen. Een achterstand kan namelijk snel verder oplopen als u niets doet.
U kunt via MijnPortaal eenvoudig en snel een aanvraag voor een betalingsregeling doen. Daarna nemen wij deze in behandeling en ontvangt u per e-mail ons besluit op uw aanvraag.

Ik wil mijn betalingsregeling wijzigen, kan dat?

Algemeen

Dat kan helaas niet. Als u een dringende reden heeft, kunt u de betalingsregeling die u nu heeft wel laten stopzetten. Dan kunt u een nieuwe regeling aanvragen via onze afdeling Bewonerscontact. We bekijken uw aanvraag en laten u weten of deze wordt toegestaan of afgewezen.

Ik heb een betalingsregeling (gehad). Wordt dat op de verhuurdersverklaring vermeld?

Algemeen

De betalingsregeling die u met ons afspreekt wordt opgenomen in uw huurdossier.
Als u verhuist en een verhuurdersverklaring nodig heeft, dan vermelden wij uw betalingsregeling hierop als deze minder dan vijf jaar geleden is beëindigd.