MijnPortaal

Via MijnPortaal regelt u zelf veel woonzaken wanneer het u uitkomt. Meer informatie? Bezoek dan de pagina Alles over MijnPortaal

Veel gevraagd over MijnPortaal

Wat kan ik allemaal via MijnPortaal regelen?

Algemeen

Met uw eigen MijnPortaal account kunt u veel woonzaken zelf online regelen op een moment dat het u uitkomt. Hieronder een overzicht van alle zaken die u kunt regelen:

  • Uw persoonlijke gegevens inzien en uw contactgegevens zoals e-mailadres of telefoonnummer wijzigen
  • De contractgegevens van uw woning bekijken, zoals de ingangsdatum van uw huurcontract
  • Een reparatie melden
  • Een servicefonds afsluiten, bijvoorbeeld een onderhoudsabonnement
  • Het opzeggen van de huur
  • Overstappen naar de betaalwijze automatische incasso
  • Uw rekeningnummer aanpassen
  • Overzicht van uw rekeningen en eventueel openstaande rekeningen direct betalen met iDEAL
  • Een klacht of overlast melden
  • Een betalingsregeling aanvragen
  • Een verhuurdersverklaring aanvragen

Ik ben mijn wachtwoord voor MijnPortaal vergeten. Hoe kan ik nu inloggen?

Algemeen

U wilt inloggen op MijnPortaal, maar bent uw wachtwoord vergeten. Dat is niet erg en overkomt iedereen wel eens.

U kunt zelf eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen via deze pagina. Is het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd veranderd of komt u er niet helemaal uit? Neem contact op met afdeling Bewonerscontact. Wij helpen u dan graag verder.

Ik ben mijn gebruikersnaam voor MijnPortaal vergeten. Hoe kan ik nu inloggen?

Algemeen

Uw e-mailadres is ook uw gebruikersnaam voor MijnPortaal. Heeft u geen toegang meer tot het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd? Neem contact op met onze afdeling Bewonerscontact. Wij zorgen er dan voor dat uw gebruikersnaam wordt aangepast.